Wat vind jij van Marketingfacts?

Doe mee met het Marketingfacts Lezersonderzoek

Wat vind jij van Marketingfacts?
,
@marketingfacts

Dagelijks bieden wij jou als marketeer informatie en inspiratie in de vorm van artikelen. En natuurlijk houden we daarbij, zoals het marketeers betaamt, in onze analytics goed in de gaten hoe bepaalde onderwerpen worden ontvangen en welke topics goed scoren. Maar jij weet ook: dan weet je lang niet alles. Soms is ouderwets kwalitatief onderzoek nodig om erachter te komen wie je 'klanten' zijn. Daarom starten wij het Marketingfacts Lezersonderzoek: om te weten wie jij bent, wat je doet, hoe je Marketingfacts gebruikt en waardeert. Zijn er dingen die je graag anders zou willen zien? Dat helpt ons ook in de komende jaren relevant te blijven voor je.

Doe je mee?

Het Marketingfacts Lezersonderzoek

Met het Marketingfacts Lezersonderzoek komen we graag meer te weten over jou én over jouw mening over ons. Wíe je bent, is dan weer niet belangrijk: we vragen niet naar persoonlijke gegevens, het invullen van de vragenlijst is volledig anoniem en we gebruiken je antwoorden puur voor het verbeteren van ons aanbod, voor jou.

Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 8 minuten in beslag. Eén sigaretje dus. Of een bakje koffie. Of allebei tegelijk. En je helpt ons er enorm mee.

Alvast bedankt voor je moeite!

Als de vragenlijst hieronder niet goed wordt weergegeven, kun je hem hier invullen.

 
Credits afbeelding: Olivier Thereaux, licentie: CC BY (Commercieel hergebruik, inclusief aanpassing)

Delen

0
0


Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Halo,

    ik heb net de enquête ingevuld en het punt over "bloggen voor marketingfacts" sprrekt me enorm aan. Wat zijn de stappen die ik moet volgen om voor jullie te kunnen bloggen ? Moet het artikel aan bepaalde criterias voldoen ?

    Bedankt

    geplaatst op
  • Hoi Coralie, leuk als je bij ons wilt bloggen! Kijk even op de aanmeldingspagina voor meer informatie, dan ga ik vast op de digitale deurmat liggen wachten op je mailtje. :)

    geplaatst op
  • MF was voorheen echt vernieuwend, laatste jaren een stuk minder. Nu is het vooral om de 2/3 posts een advertorial (aangegeven #adv). Tevens erg veel "gekochte" stukjes waar bedrijven lekker aan het linken zijn naar eigen presentaties/website etc. Maar ik heb ook netjes de enquête ingevuld hoor.

    geplaatst op
  • @Tim: dank voor het invullen van de enquête en je feedback hier. Omdat de enquête anoniem is (tenzij je zelf anders aangeeft), toch een vraag: welke "gekochte" stukjes heb je het precies over? Als redactie voel ik me daarmee aangesproken, dus als je een concreet voorbeeld (of meerdere) hebt van zo'n artikel, dan hoor ik het graag.

    Voor alle duidelijkheid: alle écht gekochte stukken worden gelabeld met #adv of #spon en zijn als zodanig herkenbaar. Alle andere artikelen komen langs onze redactie (en daarmee vaak langs mij) en ik probeer juist elke schijn van 'gekochtheid' (excusez le mot) te voorkomen, juist omdat ze niet gekocht zijn. Omdat we daar in jouw ogen niet goed in slagen, hoor ik graag waar we ons volgens jou kunnen verbeteren.

    geplaatst op
  • @Bram, ik krijg zelf echt de kriebels van "dergelijke stukjes;
    http://www.marketingfacts.nl/berichten/google-amp-case-de-eerste-ervaringen-vanuit-online-publisher-bigspark

    Toevallig weet ik dat iPhoned van Big Spark is, en dan om in je eerste alinea te linken naar naar je eigen website met keyword "iPhone 7", ja sorry, dan klik ik al meteen weg.

    En wellicht moet ik ook niet zeuren daarover, want opzich mag je linken naar waar je wilt. Alleen krijg ik vaker het gevoel dat de content/inhoud daadwerkelijk nergens op slaat, alleen maar om wat zielige backlinkjes te krijgen en borstklopperij.

    geplaatst op
  • @Tim: check. En je hebt gelijk vwb die link, die hoort daar niet. Is er bij mij tussendoor geglipt, heb 'm zojuist alsnog verwijderd. Links in artikelen (naar eigen of andere sites) mogen alleen als ze informatief iets toevoegen.

    En nu die link weg is, kan ik je het stuk van harte aanbevelen - kennelijk was je genoeg geïnteresseerd in AMP om het te willen lezen. Want het is een erg goed uitgewerkte beschrijving en de comments zijn ook zeer waardevol. Dus het artikel is in mijn ogen precies wat we met Mf willen bereiken: marketeers die ervaringen met elkaar delen.

    Overigens blij dat je zo kritisch bent. We staan ons er zelf op voor dat wij dat ook zijn, maar zoals je merkt glipt er wel eens een linkje tussendoor (geloof me, er zijn er vele die we weghalen - we blijven marketeers). Laat het ons vooral gelijk weten als je er weer eens tegenaan loopt, alle hulp is welkom!

    geplaatst op
  • @Bram, elke dag skerp zijn lukt niemand natuurlijk he.
    Werk ze!



    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.