Waarom consumenten wel of niet van mobiel operator veranderen

10 maart 2004, 08:37

Onverwacht hoge maandelijkse facturen zijn de belangrijkste reden voor consumenten om van mobiel operator te veranderen, aldus ?The McKinsey Quarterly?, een driemaandelijkse publicatie van het gelijknamige consultancy-bureau.

Mobiele telefoongebruikers vermelden uiteraard meerdere redenen om van operator te veranderen, zeker de prijs speelt een rol. Maar maandelijkse rekeningen die sterk fluctueren wordt door meerderen vermeld. De analyse van McKinsey wijst op een gelijklopend gedragspatroon bij intensieve en matige mobilofoongebruikers, wie een volatiele rekening heeft is eerder geneigd om op zoek te gaan naar andere operatoren dan wie een gelijkmatig belpatroon vertoont.

Bron:

http://www.mckinseyquarterly.com/

Via:

http://www.6minutes.net/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!