Vrouwen steeds langer online actief

3 mei 2004, 08:58

Vrouwen brengen steeds meer tijd door op de digitale snelweg. Dit gaat ten koste van traditionele media als tv en dagbladen. Dit blijkt uit onderzoek van Starcom MediaVest Group onder 1199 vrouwen tussen de 18 en 49 jaar.

Hoewel door breedbandverbindingen het surfen op internet steeds sneller gaat, is de tijd die vrouwen online doorbrengen de laatste tijd sterk gestegen. Bijna 47 procent van de vrouwen heeft het afgelopen jaar meer tijd online besteed. Meer dan 34 procent geeft aan in diezelfde periode drastisch minder tv te zijn gaan kijken. Slechts 7,2 procent geeft aan minder tijd in de virtuele ruimte te hebben doorgebracht dan andere jaren.

Bron: Telegraaf

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!