VPRO verkoopt internetradio

9 april 2005, 15:17

3VOOR12 in bad? Radio Bergijk in de keuken? De Avonden ‘s ochtends en de Ochtenden ‘s avonds? Met de VPRO internetradio (€140) kan ‘t allemaal…

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    Robert

    Is dit nu een advertentie of gewoon een bijzonder product Carl?


    9 april 2005 om 15:22
    Benjamin

    ja, zien het marketing gehalte nieuws hier nu toch ook niet in.


    9 april 2005 om 17:48
    Gilles

    Qua marketing gehalte zou je kunnen zeggen dat de VPRO herhaaldelijk (en vrij succesvol) blijft verantwoorden voor de subsidie die het krijgt. Men laat goed zien dat ze met innovatie bezig zijn. Dat wat mij betreft liever dan 26 miljoen uitgeven aan een flutspelletje bij de NOS… Met goodwill tonen is niets mis…

    p.s. het radioootje ziet er kek uit, ik mag aannemen dat dit inkoopsprijzen zijn die direct worden doorgezet aan de consument? ik persoonlijk zou het dan weer wat vreemd vinden als de VPRO hier flink aan poent…


    9 april 2005 om 19:23
    werner

    Helaas… vanwege problemen met het Commisariaat voor de Media is de site offline gehaald. Er kan dus niet besteld worden…

    (bron: publieksservice VPRO)


    22 april 2005 om 06:29

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!