Viral Friday Week 4/2014: Dove, Beats by Dre & PUMA

Viral Friday Week 4/2014: Dove, Beats by Dre & PUMA
, Mindshare
@WardCuiper

Viral Friday is de wekelijkse rubriek op Marketingfacts in samenwerking met Mindshare, waarin de beste virals van de afgelopen week worden belicht. Met deze week video's van Dove, Beats by Dre & PUMA. Heb je een tip? Stuur 'm op!

Beats by Dre x Richard Sherman: Hear What You Want Commercial

De commercial van Beats by Dre toont een atleet, Richard Sherman, die wordt overrompelt door journalisten die hem het hemd van het lichaam willen vragen. Maar, afleidingen storen de focus van een topsporter en door middel van de koptelefoon kan hij zich afzonderen van de wereld. De reclame is een aansluiting voor de buzz die rondom de American Football speler hangt en heeft ondertussen 1,8 miljoen views in maar vijf dagen.

10 amazing things about Pixar

De animatiefilms van filmstudie Pixar worden alom geroemd. Het maken van deze iconische films is echter niet zo makkelijk als het lijkt. In de video '10 amazing things about Pixar' ontdekken we hoe het er bij deze filmgigant achter de schermen aan toe gaat. We zien bijvoorbeeld productiemedewerker van Toy Story die zijn kind vergeet naar school te brengen en in de auto achterlaat en nog negen andere opmerkelijke verhalen. Inmiddels is de video in iets meer dan een week tijd meer dan 3,5 miljoen keer bekeken.

PUMA evoPOWER | PUMA's Most Advanced Football Boot

Dat een voetbalschoen tegenwoordig meer is dan een simpele schoen met een stel noppen is bekend, maar PUMA maakt het wel heel bond! Voor hun nieuwe evoPOWER schoenenlijn hebben ze een prachtige video gemaakt die wellicht de kracht van de schoen ietsjes overdrijft. De marketing techniek waarbij je de sterke punten van het product uitlicht heeft in dit geval absoluut gewerkt; ruim 700K views in 1 week! Volg deze campagne op Twitter: #STARTBELIEVING

Volkswagen Game Day Teaser | German Engineers Create The Ultimate Game Day Commercial

Volkswagen scoort in Amerika met een prachtige video voor Game Day, de kick-off van de Super Bowl. Voor het mega-sportevenement, dat 2 februari 2014 van start gaat, wilde de Duitse autobouwer een ultieme reclamevideo creëren door een algoritme te ontwikkelen die alle elementen van succesvolle reclames combineert. Het resultaat is een regelrechte chaos van vallende bejaarden, een wulpse Carmen Electra, sportauto's en schattige huisdieren die kunstjes doen. Inmiddels is de video de 752.939 views gepasseerd in drie dagen tijd!

Selfie

De korte film van Dove toont opnieuw de ware schoonheid van vrouwen, dit maal via het woord van het jaar: 'Selfie'! De video gemaakt door Oscar-winnende filmmaker Cynthia Wade duurt acht minuten maar heeft ondertussen al wel bijna 500.000 views in maar vijf dagen. Dove wilt graag alle vrouwen inspireren om ware schoonheid te herdefiniëren en is de afgelopen jaren enorm goed op weg met 'Campaign for Real Beauty'.


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.