Verhoog je conversie met laagdrempelige digitale transacties #adv

22 december 2016, 13:00

Het efficiënt en klantvriendelijk organiseren van transacties wordt meer en meer een bepalend onderdeel in het commercieproces. Maar hoe zorg je nu voor een laagdrempelige transactie die leidt tot meer conversie? Tijdens Digital Transactions op 7 maart vertellen experts uit de branche je alles over de mogelijkheden.

Koop nu alvast jouw early bird-tickets!

Digitale transacties zijn relevanter dan ooit. Laagdrempelige transacties leiden namelijk tot een verhoogde conversie. Dus easy transactions, easy commerce. Klanten gebruiken verschillende kanalen om aankopen te doen en in dit proces vinden meerdere soorten transacties plaats. Wat voor digitale transacties zijn er mogelijk? Welke technologische innovaties worden belangrijk? En wat komt er allemaal kijken bij een digitale transactie?

Je hoort het tijdens Digital Transactions op 7 maart. Profiteer nog t/m 16 januari van het aantrekkelijke early bird-tarief!

Koop nu alvast jouw early bird-tickets!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!