Vara test mediawet?

30 oktober 2005, 06:51

Heeft Paul de Leeuw een plotselinge interesse in retail of zit het anders in elkaar? Het lijkt bijna structureel te worden dat er merken in zijn programma’s naar voren komen. Zie bijvoorbeeld onderstaande uitzendingen;

Mooi weer de Leeuw zaterdag 29 oktober( Peijnenburg, AH- kleding);

http://variatee.vara.nl/mooiweerdeleeuw/index.jsp

Parenclub met Robbie Williams (Zaal vol AH- hamsters).

http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=ikurdDsHEzFaZtHjIuubB

Ook het verplichte ‘oeps rijtje’ met tenminste 2 andere merken komt niet meer voorbij. Zou de Vara inscript sponsoring aan het testen zijn en tegelijkertijd de mediawet?

Maarten Roelofs Manager Online Marketing & Sales Speurders.nl. Hiervoor ilse Media en Wanadoo. Van origine systeembeheerder (Unix, Cisco etc). Eerste activiteiten met internet in 1995, 'IPC', website ontwikkeling. Gelukkig voor het uiterlijk van het internet ben ik hier niet mee doorgegaan. Specifieke interessen zijn technologie en internet en de ROI van online marketing. Internet marketing is naar mijn mening de hoeksteen van elke marketingcampagne. Een campagne die zich niet op internet kan bewijzen moet ernstig heroverwogen worden. Kan zich ergeren aan uitspraken als 'alles wordt TV', het is namelijk net omgekeerd: 'alles wordt internet'

Categorie
Tags

1 Reactie

    venturo

    Vara test niet de Mediawet maar het Commissariaat voor de Media. Deze ZBO komt altijd achteraf in actie. De omroep betaald zijn opgelegde boete, dankt voor de mediaandacht en voor de rest ‘business as usual’.


    31 oktober 2005 om 04:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!