Twitter, ING en KLM op Webwinkel Vakdagen 21 & 22 januari 2015 #ADV

5 januari 2015, 09:30

De 9e editie van de Webwinkel Vakdagen vindt plaats op 21 & 22 januari 2015 in de Jaarbeurs Utrecht. Deze vakbeurs staat in het teken van e-commerce en online marketing en is een ‘must’ als je werkzaam bent als professional binnen deze branche. Ontmoet leveranciers op de beursvloer en laat je tijdens het congresprogramma informeren door experts zoals Twitter, Google, ING, KLM, Vente- Exclusive.com, O’neill, Big Data-expert Sander Klous, online marketeer Patrick Petersen of De Klantenluisteraar Frans Reichardt. Onder de lezers van Marketingfacts mogen we twee VIP-kaarten verloten. Lees snel verder!

Dit jaar is de themazone (big) data toegevoegd aan de Webwinkel Vakdagen. Hier staan toonaangevende spelers op het gebied van big data, die beschikken over de oplossingen en expertise om een bigdatastrategie te ontwikkelen en te optimaliseren.

Daarnaast is er een lezingenprogramma samengesteld dat u op de hoogte brengt van de mogelijkheden om data ‘actionable’ te maken en wat de succesfactoren zijn van een (big)datastrategie. Luister naar bijdragen van bijvoorbeeld Ben van Lier (expert Internet of Things bij Centric), de commissie Klantdata & Dialoog van de DDMA, bol.com, Paradigit, Nutricia (winnaar Customer Data Award), Scyfer, Digital Power en vele anderen.

Daarnaast heeft online expert Patrick Petersen in de themazaal marketing een inhoudelijk programma samengesteld waar thema’s zoals contentmarketing, storytelling, e-mailmarketing en social business aan bod komen. Tevens geeft Patrick Petersen tijdens zijn keynote presentatie op 22 januari een gesigneerd exemplaar van zijn Handboek Online Marketing weg!

Een bezoek aan de Webwinkel Vakdagen op 21 & 22 januari 2015 is GRATIS. Voor meer informatie en registratie bezoekt u de website www.webwinkelvakdagen.nl. Marketingfacts mag 2 VIP-kaarten voor de Webwinkel Vakdagen weggeven. Hiermee heeft u toegang tot de speciale VIP-lounge waar u sprekers kunt ontmoeten en een drankje kunt drinken. Deze kaarten worden door de organisatie verloot onder de geregistreerden die via deze link inschrijven: http://bit.ly/1quPFMX

Als full-service en onafhankelijk organisatiebureau heeft OGZ inmiddels een significante positie ingenomen in het beurzenlandschap in Nederland en daarbuiten. Met een klantgerichte benadering hoog in het vaandel en het vanzelfsprekende ‘stapje extra’ krijgen vele organisaties en instellingen ieder jaar weer het ideale podium dat zij wensen om zichzelf te etaleren en te manifesteren.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!