Truth in advertising

23 maart 2005, 19:35

Advertising involves the meeting of many minds, working together for one common goal. This is their story.

Het is al weer enkele jaren geleden dat ik een fragment zag van Truth in advertising (2001) van Tim Hamilton (Avion Films). Een hilarische korte film over de reclamewereld en dan vooral over de relatie tussen bureau en klant.

Via Bjoern Ognibeni werd ik gewezen op Werbewunderland waar de complete 12-minuten video (mpeg4, 32 Mb) is te downloaden. Een must voor alle brand managers, account managers, art directors en copywriters!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Ronald

    Leuk, maar had ‘m al eens eerder gezien. Ik zie de video vanavond ineens op tal van weblogs verschijnen. Is daar een speciale reden voor?


    23 maart 2005 om 21:47
    Evert Jan

    Ja, daar is wel een reden voor Ronald.

    Bloggers hebben drukke banen naast hun blogactiviteiten. 🙂


    23 maart 2005 om 23:49
    gijs

    ooit eens een dergelijk filmpje gezien over product ontwikkeling. Weet iemand hoe dat filmpje heet?


    24 maart 2005 om 20:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!