Telfort en Smiths hoofdsponsors Eccky

14 oktober 2005, 09:05

Telfort en Smiths hoofdsponsors EcckyEccky, het virtuele kindje van MediaRepublic, wordt na anderhalf jaar voorbereiding op woensdag 26 oktober geintroduceerd in Amsterdam.

Hoofdsponsors zijn Telfort en Smiths Food Group. Telfort krijgt het exclusieve recht om Eccky te verwerken in mobiele concepten. Smiths gaat Eccky inzetten voor promoties.

Yme, Niels en alle anderen bij MediaRepublic, heel veel succes en uiteraard kom ik op kraamvisite!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

9 Reacties

    neoMagic

    Als betatester heb ik ervaren hoe leuk het systeem is.. het is echt een fantastisch nieuw, origineel concept. Qua adverteren opent het een heleboel deuren en wie weet waar het verder allemaal nog toe kan leiden.

    Ook erg boeiend overigens voor mensen met interesse voor artificial intelligence – je kunt namelijk met Eccky chatten en hij reageert (meestal ;)) nog best op een natuurlijke wijze…

    Inderdaad heel veel succes gewenst!


    14 oktober 2005 om 08:34
    RichardOsinga

    Erg benieuwd of het gaan aanslaan. Het heeft alles in zich om heel mooi te worden – maar de doelgroep kenmerkt zich door onvoorspelbaarheid, dus je weet het nooit.


    14 oktober 2005 om 11:59
    Jan Schieberg

    heb ook zo’n eccky opgevoed. Wel echt cool, vooral dat chatten. doelgroep kan nog best breed worden. Waar word het de 26e geintroduceerd? dan ben ik er wel even bij


    14 oktober 2005 om 13:45
    venturo

    Ik ben toch bang dat dit ondanks alle publiciteit en tamtam geen groot succes gaat worden. De toegevoegde waarde is nul. Tenzij de makers denken dat dergelijke fun een lange houdbaarheidsdatum heeft. Eccky op zijn bekkie?


    15 oktober 2005 om 05:11
    media

    Waarop baseer je deze conclusie Albert? Als ik zie hoe populair andere massive multiplayer online games (MMOGs) zijn dan voorspel ik ook voor Eccky een grote toekomst.


    15 oktober 2005 om 05:35
    Anders

    Ik vergeet er nog een trouwens, naast chat en communities combineert MR het ook met de mobiel: tijdens de les even met je baby chatten. Het ligt een beetje aan de manier en het “geweld” waarmee Eccky wordt gepromoot maar ik zie het gebeuren dat de halve klas tijdens wiskunde het kind onder de douche stopt en dat men tijdens de pauzes massaal de kindjes met elkaar vergelijkt.

    Het aspect dat je zo’n Eccky met z’n tweeën moet opvoeden is daarbij een uiterst krachtig middel om een viraal effect te bewerkstelligen.


    15 oktober 2005 om 05:54
    venturo

    Marco, Floor, soms is het gewoon intuitie zeg maar. Volgens is mij is de kern van die twijfel dat “wij” weer denken te weten wat de doelgroep wil. Gaaap… Dat zoiets dan samen Microsoft/MSN wordt ontwikkeld zal veel publiciteit opleveren maar is natuurlijk geen garantie op succes. Ik zeg hype-je, windowdressen, mediarepublic verkopen en daarna een postnatale abortus:)


    15 oktober 2005 om 06:51
    lana

    Als eccky zijn mensen wil houden dan zou het beter ijn als hij de gewone mensen

    die niet lid zijn bv.1 dag laat wachten totdat de eccky

    geboren is en er maar één tegelijk kan maken.

    En de mensen van eccky platanium bv. meerder eccky’s en direct geboren worden

    want er zijn nu veel mensen die daarover klagen en ik heb er bv. meer dan een half jaar niet meer door opgezeten dus…

    Er zullen daardoor veel mensen niet meer op eccky komen

    dus A.U.B. doe er iets aan want voor mij en vele andere mensen die op eccky zitten komt het echt ambetant…

    merci…


    25 december 2008 om 18:29
    emmy

    ik heb eccky met veel plezier gespeeld maar verloor mijn interesse

    vooral toen het een tijdje echt goed mis ging met de website en ik “mijn kind” niet meer kon bereiken, opvoeden chatten ect ben ik afgehaakt

    ik wou weer eens kijken maar zag dat eccky mat iets nieuws bezig is

    3 maanden later zijn ze nog steeds bezig

    wanneer word verwacht dat de nieuwe eccky weer beschikbaar is?

    bij voorbaar dank


    23 oktober 2009 om 16:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!