Target Advertising

6 november 2004, 11:25

Online adverteerders maken steeds vaker gebruik van target advertising, advertenties die zijn afgestemd op de content en doelgroep van de websitebezoeker. Tekstadvertenties van Google zijn wellicht het meest bekend als voorbeeld. Maar ook banners worden steeds vaker afgestemd op de inhoud van een webpagina hetgeen soms tot bizarre combinaties leidt. Sinds april van dit jaar worden ze verzamelt op weblog printscrn.nl (via: flabber.nl).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Kasper Katje

    Zeer goed voor de lachspieren en wat plaatsvervangende schaamte 😉


    7 november 2004 om 23:40
    Erwin Maas

    Machtig idee die site, een TIEN met een griffel.


    11 november 2004 om 20:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!