SpinAwards 2004: Beste Vrije Interactieve Concept

4 april 2005, 04:02

ReclameWeek besteedde de afgelopen periode wekelijks aandacht aan de inzendingen voor de SpinAwards. Vandaag de laatste keer dat Marketingfacts even stilstaat bij de inzendingen van dit jaar. Dit keer de inzendingen voor het beste vrije interactieve concept van 2004.

De inzendingen voor de categorie ‘beste vrije interactieve concept’ vari?ren van interactieve cd-roms, dvd’s, televisie en radioprogramma’s tot informatiekiosken en games. Maar ook aan nieuwe idee?n voor MSN Messenger, digitale in-store promotion en virale concepten was geen gebrek. De categorie bevat veel concepten met een sterk innovatief karakter. Uiteindelijk zijn vier van de 46 inzendingen genomineerd voor een SpinAward. Opvallend is dat Heineken drie van zijn in totaal zes nominaties in deze categorie binnenhaalt. Het Klokhuis heeft echter met Sketch Studio van IJsfontein een case die, getuige de nominatie in een categorie met veel goede inzendingen, klaar is voor de strijd.

Nominaties voor beste vrije interactieve concept

EK Messenger Tab (Heineken Nederland BV, Qi )

Olaf & Otto (Heineken Nederland BV, Qi )

Sketch Studio (NPS/Het Klokhuis, IJsfontein Interactive Media)

Spectalage (Heineken, Brand New Telly Industries)

Voor leden van marketingfacts is het betreffende artikel uit ReclameWeek hier te downloaden.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!