Smaakvolle vodka campagne

10 februari 2004, 12:28

Af en toe loop je weer eens tegen een leuke campagne aan (uiteraard is dit persoonlijk). Humor blijft wat dat betreft toch een mooi onderdeel van ons vakgebied.

Deze viral campagne is van Stolichnaya, een russische Vodka-merk. Gekozen is om op basis van een aantal karaktereigenschappen een perfecte russische bruid te vinden. Het resultaat is niet helemaal wat je verwacht.

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

4 Reacties

    media

    Damn, voor mij hebben ze de perfecte match gevonden. Ze was alleen “iets” ouder dan ik verwacht had 🙂


    10 februari 2004 om 13:10
    mangold

    Je moet eerst een paar flessen van die Vodka achterover slaan, Marco. Dan ziet je kersverse bruid er ongetwijfeld ineens veel prettiger uit.


    10 februari 2004 om 13:41
    Eduys

    Mooi. Had die van jullie ook een hoofddoekje?


    10 februari 2004 om 13:52
    AT

    Geweldig wat een tijger! Vandaar dat die Russen zoveel wodka drinken.


    10 februari 2004 om 22:13

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!