Rexona zoekt echte mannen op Jaggle en Retecool

23 mei 2005, 04:32

Rexona zoekt echte mannen op Jaggle en Retecool

Rexona heeft de extra lange versie van de nieuwe ‘Rexona for men’ tv-commercial online gezet. Om hiervoor de aandacht van ‘echte mannen’ te trekken heeft het deze week een online campagne lopen op de weblogs Jaggle (header) en Retecool (advertentie links). Complimenten voor Rexona dat voor de campagne heeft gekozen voor (doelgroepgerichte) weblogs. Who’s next?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    schief

    GeenStijl is daar al toch al een tijdje fijn mee bezig? Bling bling telefoons, daarvoor de film Be Cool… Ik ben wel benieuwd hoe de bezoekersprofielen zich tot elkaar verhouden.


    23 mei 2005 om 05:06
    Telecom

    Ik verwacht dat alle grote weblogs hier op termijn naar toe gaan. Retecool heeft in navolging van Geenstijl een doelgroep gerichte adv. van telfort op de site…


    23 mei 2005 om 06:55
    Kasper Katje

    Echte mannen op RC en Jaggle???


    23 mei 2005 om 14:36
    theo

    @kasper: ik denk, dat vooral echte jongens op retecool en jaggel zitten idd. De message die ik lees is: zweterige ongewassen pubers die hoognodig okselfris nodig hebben lezen weblogs. Ik zie de banner trouwens niet op geenstijl staan, in dit geval pleit dat voor ze moet ik zeggen. Zal wel geweigerd zijn door de heren?


    23 mei 2005 om 16:14
    schief

    Jongens willen echte mannen zijn… simpel toch?


    24 mei 2005 om 07:31

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!