Pringles in voetsporen van Yo Oma?

9 februari 2005, 15:28

Na het succes van de ‘Yo Oma’-commercial lijken meerdere ad-verteerders te vallen voor het concept van 6pack ads: laat de doelgroep zelf de commercial bedenken. Afgelopen week werd via de nieuwsbrief en website van 6pack opgeroepen om mee te werken aan de reclamecampagne voor de nieuwe ‘Vlammend Hete Oranjepeper’-smaak van Pringles. Ook nu zal het winnende idee worden beloond met 2.000 euro (via: webnoise).

Iemand al een briljant idee?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Dr.D

    Ja…


    9 februari 2005 om 15:50
    janm

    Ik heb gisteren bij 212 Amsterdam vernomen dat ik niet meer bij de jongerendoelgroep hoor. Mag ik dan nog wel een idee insturen?


    9 februari 2005 om 16:12
    WebNoise

    Ik ben ook te oud… beschermt me wel voor een heleboel interactief (ongewenst) mediageweld 🙂


    10 februari 2005 om 09:52

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!