Populaire tv-serie ’24’ gaat mobiel

25 januari 2005, 06:29

In Amerika komt het bedrijf Twentieth TV (toepasselijke naam) met een mini-serie van de populaire serie ‘24’. Het bijzondere is dat deze via mobiele telefoon of PDA is te ontvangen. De mini-serie geeft een nieuwe invulling aan de oorspronkelijke naam van de serie; elke aflevering duurt 1 minuut. Of dat de mini-serie net als in de tv-variant dan ook 60×24=1440 afleveringen (=24 uur) duurt en elke mini-serie precies realtime 60 seconden van de dag weergeeft is niet bekend.

De nieuwe vorm heet Mobisode, en behalve 24 wordt ook gewerkt aan een andere serie ?Sunset Hotel?. De series zullen te zien zijn door Verizon en Vodafones 3G abonnees. Naast deze ?gescripte? series staat er ook een reality serie ?Love and Hate? als Mobisode op stapel. (via Brandstage)

Edwin Duys
Social Media & Online Markeitng Realist | Mede-oprichter Saristos bij Saristos

Dol op het bedrijfsmatig toepassen van online marketing en social media. Mede-oprichter en partner van Saristos, realisten in online marketing en social media. Mijn drijfveer is bedrijven te helpen om door middel van content marketing via social en digitale media gekwalificeerde potentiële klanten (leads) te genereren. Je kunt mij zakelijk volgen via Twitter en met mij connecten via LinkedIn

Categorie
Tags

2 Reacties

    alexstil

    lekker dit zat net hetzelfde bericht te schrijven, je was 4 min. sneller. 😉 Vraagje was mediarepublic in nederland hier nu ook al mee bezig, met elder en nog een paar? Zo ja weet iemand hier al resultaten/cijfers van ?


    25 januari 2005 om 06:59
    alexstil

    nee, staat nog in de koelkast


    25 januari 2005 om 17:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!