Pitchtalk.tv over Google

7 februari 2006, 22:04

Pitchtalk.tv over GoogleIk weet niet hoe het met jullie zit maar ik wordt wel een beetje moe van al dat Google-nieuws. Had ik me net door de lijst van Google-services geworsteld, komen ze deze week met Gbuy, Google’s betaal-dienst als alternatief voor Paypal (van eBay). Het is me inmiddels ook niet meer helemaal duidelijk wat hun corebusiness is. Gaan ze nu wel of niet komen met een Google PC? En hoe zit het eigenlijk met de Google Browser?

En alhoewel ik had gehoopt op een discussie over zoekmachine-marketing, ging het derde deel van Pitchtalk.tv vooral ook over Google. Ronnie Overgoor praat daarin met Sidney Mock (marketingmanager bij Google Benelux), Paul Aelen (directeur van zoekmachinemarketingbureau Checkit) en met Jeroen van de Wiel (directeur van Jeroen.com).

Ik begin steeds meer te voelen voor het idee van Jacques Chirac.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

8 Reacties

    Arash

    Google Wallet

    Google Money

    Google Purchases

    Google praat al jaren over een eigen Paypal versie

    Marketing machine van Google is voornamelijk via “Free” publicity, buzz marketing en sluitreclame in (Hollywood) films… iets waar iPod ook bekend mee is geworden.

    Het spijt me Marco, je bent voorlopig niet af van Google News.

    Interessante aflevering van Pitchtalk TV


    7 februari 2006 om 22:21
    venturo

    Een voorbeeld wellicht van “over the top of mind”


    8 februari 2006 om 07:33
    Jacobien

    @ Marco

    Dat is wel een hele snelle omslag. Vanwaar?


    8 februari 2006 om 18:08
    media

    Welke omslag bedoel je Jacobien?


    8 februari 2006 om 18:15
    Jacobien

    @ Marco

    Dat je opeens moe wordt van het google news en wel wat ziet in het plan van Chirac. Ik meende dat je een aardige aanhanger was van de initiatieven van god google.


    8 februari 2006 om 19:32
    media

    Het blijft een ijzersterk merk met veel innovatieve diensten. Petje af voor wat die jongens hebben neergezet. Een paar jaar geleden was ik een fan, vorig jaar was het nog steeds mijn favoriete merk, vandaag de dag krijg ik steeds meer kriebels van Google.


    8 februari 2006 om 20:02
    Jacobien

    @ Marco

    Cup a soupje? 😉


    8 februari 2006 om 20:25
    media

    Ja doe maar, ben er aan toe 😉


    8 februari 2006 om 20:44

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!