• Mobile
    wordt gesponsord door

Online Tuesday #59: Hoe zet je gaming in voor je merk?

Online Tuesday #59: Hoe zet je gaming in voor je merk?

Games. Grote kans dat je er flink wat tijd aan spendeert op je mobiel of console*. En jij niet alleen. Die tijd en aandacht maken games interessant voor merken. En ook voor jou als marketeer dus. Maar als je aan de slag wilt, loop je snel tegen vragen aan. Hoe ziet de gamingmarkt er eigenlijk uit? Hoe vermarkt je een game? En misschien nog wel belangrijker: hoe zet je een game in om je merk te promoten? Tijd om daar eens wat antwoorden op te vragen aan de experts tijdens de maarteditie van Online Tuesday!

#andersomliner!

Sprekers

De volgende mensen zullen hun inzichten in gaming met ons delen.

  • Peter Warman, Newzoo over de samensmelting tussen video en games. En hoe dit de gaming industrie disrupt.
  • Oliver Kern, Mobilize My Game: Hoe lanceer je een geweldige F2P mobile game?
  • Tomas Sala, Little Chicken Game Company: Hoe games worden ingezet voor de marketing van brands.

De moderatie van deze sessie zal in handen zijn van Simon Usiskin van iQU.

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur ('s middags). Dan worden 300 plaatsen vrijgegeven. Je kunt je inschrijven via Meetup (vanaf 12 uur dus)!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Meld je dan aan voor de wachtlijst. Je ontvangt dan automatisch een bericht als er een plaatsje voor je vrijkomt.

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4UNEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

Onze events worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren Exponential en MeasureWorks. De videoregistratie en livestream worden verzorgd door Voormedia.

P.S. Wil jij je met je merk of organisatie als sponsor of partner aansluiten bij Online Tuesday? Neem dan vooral even contact met ons op via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) voor meer informatie!

Credits afbeelding: Craig Dennis, licentie: CC BY (Commercieel hergebruik, inclusief aanpassing)

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.