Online Tuesday #43 over Facebook – inschrijven vanaf 12 uur!

25 februari 2014, 10:30

De 43e editie van Online Tuesday gaat over de gigant, nee molóch die Facebook heet. Enorm passé overflakkee volgens de hipstermarketeers onder ons, maar voor 1,2 miljard mensen gewoon een verdomd handig sociaal netwerk. Hoe speel je daar als merk nou handig op in? Tijdens deze avond gaan we wat meer de diepte in op dit vlak, zowel op het gebied van contentmarketing als Facebook-advertising.

  • Wat: Online Tuesday #43
  • Thema: Facebook
  • Wanneer: 11 maart 2014
  • Van: 19.30u tot 23.00u
  • Waar: let op, we hebben een nieuwe locatie, info volgt later… (spannend, hè?)

Sprekers

Twee van de drie sprekers zijn momenteel bekend, te weten:

  • Peter Minkjan, zelfstandig adviseur Facebook – Peter zal in razende vaart een overzicht geven van de ontwikkelingen op Facebook.
  • Jeffrey van Heck, online marketing & social media adviseur, Natuurmonumenten – Jeffrey zal vertellen hoe Natuurmonumenten met leuke, interessante en ‘engaging’ content zo succesvol heeft kunnen worden op Facebook.

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur (’s middags), dan worden de eerste 200 plaatsen vrijgegeven. Interesse? Inschrijven doe je hier!!!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Geen probleem! Volgende week op dinsdag 4 maart om 12 uur volgt een (kleinere) tweede ronde van extra inschrijvingen. Dan is het ook pas mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst (zodra de ‘normale’ inschrijving vol is).

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

De events worden mede mogelijk wordt gemaakt door onze sponsoren Adfactor, MeasureWorks en Massarius.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!