On line daten in de supermarkt

18 juni 2005, 07:11

On line daten in de supermarktHet is al weer een tijdje geleden dat ik als vrijgezel ‘s avonds net voor sluitingstijd de supermarkt in dook voor de laatste boodschappen. Een noodzakelijk kwaad maar het grappige was wel dat het rond die tijd een prima plek was om een leuke date tegen te komen. De Heineken commercial met Jennifer Aniston van een paar terug gaf mij dan ook een soort van deja vu gevoel.

Gerard Rutte van www.uwsupermarkt.nl heeft dat goed begrepen en start binnenkort een datingservice op zijn website. De website gaat ook samenwerken met Tros Radar en zal een supermarkt variant bieden van de huidige hypotheektest. Na amper een maand zijn er al 3000 geregistreerde gebruikers. Als de samenwerking met Radar eenmaal loopt zal het aantal bezoekers veel hoger liggen aldus Rutte. Daarmee ontstaat een grote groep gebruikers waarvan een gedeelte zeker interesse zou hebben in het leggen van contacten.

Via: Datingfacts

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!