Nieuw tijdschrift voor toiletbezoeker

28 februari 2005, 11:07

Reinier lanceert nieuw tijdschrift voor toiletbezoekerHet AD meldt dat acteur Viktor Reinier (Baantjer) volgende week een nieuw tijdschrift presenteert dat speciaal gericht is op de toiletbezoeker.

Het general interestblad is volgens de initiatief-nemers toegankelijk voor alle leeftijden met onder-werpen voor het hele gezin. Alle items hebben een leestijd van 3 tot hooguit 6 minuten: precies genoeg dus voor het gemiddelde toiletbezoek. De oplage wordt 170.000 exemplaren. Reinier presenteert de titel (hoe het blad heet, maakt het AD niet bekend) op 8 maart (via: Adformatie).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    Printscrn.nl

    En het eerste nummer komt op 1 april uit? 🙂


    28 februari 2005 om 13:12
    Robbert Prins

    Vind het een (wc-)briljant idee! En dan drukken (….) op WC-papier zeker.


    28 februari 2005 om 15:45
    Sander

    Hmm, ik zag het afgelopen weekend al aan een pak Page hangen op AH Meseumplein. Ik verbaasde me er al over dat een acteur zich zover had verlaagd om daar met zijn kop op te gaan staan. De naam? IK weet het niet meer precies, volgens mij zat er wel WC/Toilet in.


    1 maart 2005 om 05:35

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!