Multilingual service succes voor e-commerce #adv

26 augustus 2016, 09:00

Welke taal- en servicebeslissingen maak je om cross-border verkoop te stimuleren? Nederlandse webwinkels zullen in 2020 meer dan 5 miljard euro omzet behalen in het buitenland. We zien dat cross-border shoppen populair wordt: het afgelopen jaar is het aantal Europese consumenten dat diensten en/of producten buiten het eigen land kocht verdubbeld. Welke keuzes maak je nu als internationaal ondernemer? Wat zijn de waarnemingen? Hoe realiseer je groei in Europa? De whitepaper ‘e-commerce in het buitenland & multilingual klantcontact’ is bedoeld om je als ondernemer te helpen wanneer je stappen zet over de grens. Als internationaal klantcontact-serviceverlener brengen we waarnemingen in kaart en verhelderen we vraagstukken. We presenteren de nodige informatie om je onderneming sterker te kunnen maken en internationaal meer succes te behalen.

Download Whitepaper: Multilingual succes voor e-commerce

Contact is menselijk. In een veranderlijke wereld is het de combinatie van technologie en een persoonlijke benadering waarmee we het verschil maken. We helpen iedere organisatie, groot of klein, om persoonlijk contact te maken.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!