Marketingfacts.tv

7 maart 2006, 07:36

Met initiatieven als PitchTalk en Live MSN TV kon ik het natuurlijk niet laten om in ieder geval de domeinnaam marketingfacts.tv te registeren. Vanmorgen kreeg ik het bericht:

Geachte heer Derksen, Het domein marketingfacts.tv is geregistreerd en zal in de loop van deze week actief worden.

Geen idee wat ik er mee ga doen maar als iemand zich geroepen voelt om er invulling aan te geven, je bent bij deze uitgenodigd!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

12 Reacties

    media

    Ik zal jullie alvast wat persoonlijke gedachtenkronkels geven: Frank Meeuwsen op locatie, Richard van Hooijdonk leest voor uit eigen werk, Carl Mangold op zoek naar de proactieve consument.

    Btw, dit is nog niet besproken met bovenstaande heren 😉


    7 maart 2006 om 07:57
    punkey

    Hahahaha…..Je kent me he Marco, ik doe wel mee hoor. Neem anders komende zaterdag een camera mee en ga samen met HenkJan Winkeldermaat de Dutch Bloggies verslaan.

    En je weet wat je nog in het vat hebt zitten bij ons he? Dat verzuurt niet….


    7 maart 2006 om 08:28
    buxx

    Nieuwe commercials en campagnes als vodcast aanbieden wellicht?


    7 maart 2006 om 08:37
    Frank

    Talpa al ingelicht? 😉


    7 maart 2006 om 08:41
    Roy Huiskes – chapter42

    Presentaties inspreken met geluid en dan de powerpoint sheets laten zien 🙂 in quicktime en dan meteen clickspots laten zien.

    legio mogelijkheden, nu de tijd nog.


    7 maart 2006 om 09:06
    media

    Inderdaad Roy, tijd is bij mij vaak het grootste probleem!


    7 maart 2006 om 09:08
    media

    Inmiddels stromen de reacties (via email) weer binnen. Krijgt dus zeker en vervolg!


    7 maart 2006 om 10:59
    Ronnie Overgoor

    Uitstekend initiatief. Pitch Talk zou er sowieso op passen.

    Ga Pitch Talk als ‘format’ voor b2b talkshows aanbieden aan derden, waarmee PT de rol van producent heeft. PT regelt fixed price lokatie, opnames, postproductie, stream, site, hosting (variabel ivm #streams ;)). Opdrachtgever organiseert zijn vakgebied, de interviewer, de gasten, de frequentie en de commerciele exploitatie.

    Mooi om te zien dat tv en internet gaan trouwen, nu niet vervallen in technische hoogstandjes maar zorgen voor goeie content. Gisteren weer twee Talks opgenomen trouwens, worden de moeite waard, zeker die van PCM en Frackers, waarin behoorlijk fel wordt gesproken over de rol van mediabureaus… Leuk ook dat het een Talk werd waar ik niks meer hoefde (kon!) te doen. Man, wat kunnen die twee praten… Wehkamp en Transavia was een wat rustiger gesprek, zijn wel met leuke plannen bezig.


    7 maart 2006 om 13:19
    media

    Goed van je te horen Stephan en we moeten hier zeker eens over van gedachten wisselen!


    14 maart 2006 om 06:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!