Marketingfacts goes TEDxAmsterdam (livestream)

Marketingfacts goes TEDxAmsterdam (livestream)

Vandaag vindt alweer voor de 5e keer vindt TEDxAmsterdam plaats. Het thema dit jaar is 'Connected Consequences'. En Marketingfacts mag verslag doen van het event vanuit het Concertgebouw.in 

In de loop van de dag (en komende dagen) zullen we in een aantal blogposts aandacht schenken aan de talks tijdens het event. Onze ogen zijn - vanuit het marketingperspectief gekeken - vandaag speciaal gericht op grote managementdenkers als Manfred Kets de Vries en Fons Trompenaars. En we kijken uit naar Heleen Mees' verhaal over China en hun invloed op de wereldeconomie. Maar natuurlijk hopen we juist ook uit onverwachte hoek inspiratie te krijgen en even over de schutting van onze marketingtuin te kijken, bijvoorbeeld door de 'human birdwings' van Floris Kaayk, de Fairphone van Bas van Abel, de foto's van bijna uitgestorven stammen van Jimmy Nelson of de pogingen van Amy Robinson om het brein in kaart te brengen.

Livestream

Ben jij ook benieuwd naar de verhalen van de sprekers? Dan komt het goed uit dat er een livestream is! Die wordt groots aangepakt: meer dan 40 professionals, 15 camera’s, 2 regie-sets, 5 verslaggevers, 8 montagesets en 3 social media specialisten zetten Feller Media en Hoens Broadcast Facilities in om al diegenen die er niet live bij kunnen zijn toch mee te laten genieten. De regie is daarbij in goede handen bij topregisseur Henk van Engen, die o.a. ook de registraties doet van Lowlands, Pinkpop, ADE, Paul de Leeuw en DWDD.

Benieuwd wie wanneer spreekt? Check dan het programma op de website van TEDxAmsterdam.

We wensen je veel plezier vandaag en houden je op de hoogte!


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.