Marketing3

28 oktober 2004, 20:57

Dit jaar ligt de nadruk bij Marketing3, één van de belangrijkste seminars op het gebied van interactieve marketing, op merk-profilering en het herkennen en bereiken van klanten. Thema’s die steeds belangrijker worden in een wereld waarin de consument snel verandert en waarin de marketeer een angst lijkt te ontwikkelen voor het niet meer kunnen bereiken van de consument.

Dit jaar uiteraard ook aandacht voor weblogs. Eduard de Wilde zal op 1 december een presentatie houden over weblogs als marketingtool. Ondergetekende zal op 2 december de adverteerder(s) proberen te overtuigen van de kracht van weblogs. Wordt een lastig verhaal na B&W en Netwerk 🙂

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Frank Meeuwsen

    Ik vraag me af wat de kijkcijfers en waardering zijn van de genoemde programma’s…ik vermoed namelijk dat door het megafoon effect van de blogosphere de specifieke uitzendingen over weblogs veel meer zijn bekeken, maar lager gewaardeerd dan de gemiddelde B&W en Netwerk uitzending…

    Wat betreft Marketing3, lijkt me goed als er wat Businessbloggers aanwezig zijn om via WiFi live te loggen over het seminar. Kun je meteen de kracht laten zien. Of de organisatie moet iets geregeld hebben voor webloggers? 😉


    29 oktober 2004 om 05:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!