Marco, de briljante marketeer

11 mei 2006, 15:00

in een paar stappen ben ook jij een briljante marketeer 😉 Via Netlash

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

9 Reacties

    media

    Jullie moeten mij wel hebben deze week! Nu nog een foto er in van mijn ex-baas en dan is de clip helemaal geniaal 😉


    11 mei 2006 om 15:57
    Jacobien

    Men, ik haak af. Het wordt mij iets te veel een sekte hier.


    11 mei 2006 om 16:03
    media

    Ja, kunnen we nu eens in iemand anders pakken voor deze filmpjes? Straks moet ik ook nog een oranje gewaad aan!


    11 mei 2006 om 16:07
    evroekel

    @Jacobien: Kijkend naar de posting van de afgelopen dagen, geef ik je niet geheel ongelijk. Ik kon het alleen niet laten 😉 Maar heel goed dat je reageert, ik hou er rekening mee.


    11 mei 2006 om 16:20
    Arash

    haha, prachtig gemaakt


    11 mei 2006 om 16:31
    media

    Is er iemand technisch wat handiger dan ik die deze flashvideo kan downloaden voor offline gebruik? Wil ‘m toch wel eens gaan gebruiken. Alvast dank!


    11 mei 2006 om 16:41
    Ayalon

    @Marco: Even camtasia studio downloaden…


    11 mei 2006 om 17:29
    Pablo

    Eindelijk… Toedeledoki Jacobien.


    11 mei 2006 om 17:41
    media

    @Pablo: wat is dat nu voor een onzin? Ben blij met reacties zoals die van Jacobien omdat we daarmee scherp blijven.


    11 mei 2006 om 17:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!