LinkedIn Congres 2016: de mogelijkheden voor sales, marketing en HR #adv

Donderdag 9 juni - Bilderberg Speulderbos te Garderen

LinkedIn Congres 2016: de mogelijkheden voor sales, marketing en HR #adv

Op donderdag 9 juni as. vindt het 3e LinkedIn Benelux Congres plaats bij Bilderberg Hotel 't Speulderbos in Garderen. Deze keer een event met maar liefst 14 sprekers, 4 keynotes, 9 workshops en een spetterende afsluiting, dus nieuwe inzichten voor Sales, Marketing en HR managers en professionals gegarandeerd. Het programma start met een keynote over de koers en recente ontwikkelingen van LinkedIn. Hierna zal Biomimicry verandermanager Els Martijn de deelnemers meenemen in hoe je van je organisatie een "bedrijf van de toekomst" maakt, met als inspiratiebron de natuur. Christian Devillez spreekt over de impact van online zaken doen op je offline bedrijfsvoering, hoe kun je je als werkgever of salespersoon wapenen tegen online (verkeerde) beeldvorming en tenslotte zal Inge Geerdens vertellen over haar rol als wereldwijde "LinkedIn Influencer" en daarbij tips en inzichten delen om professioneel en succesvol te bloggen op LinkedIn.

Na de lunch zijn er drie parallelprogramma's voor zowel Sales, Marketing als HR/Recruitment. Deelnemers die voor de Sales sessies kiezen, vernemen van Alex Blaauboer hoe Sales Navigator 'Social Selling' een extra boost kan geven, van Roel Haanappel hoe 'Social Selling' binnen UNIT4 uitgerold is en van Richard van der Blom hoe een 'Social Selling' programma succesvol geimplemteerd kan worden binnen je eigen organisatie.

De marketeers worden door Lenna van der Weij en Rene de Groot (beide LinkedIn) meegenomen in de Paid Marketing Solutions, waarna Michiel Hoogenboom (Microsoft) verteld over hoe zij LinkedIn inzetten voor hun marketingdoelstellingen. Tenslotte zal Jan-Willem Alphenaar een pleidooi houden voor onderscheidende en authentieke contentmarketing.

HR Managers en/of recruiters worden getrakteerd op een sessie van Sofie van der Linden (LinkedIn) die zal vertellen over de impact van Social Media op recruitment en welke oplossingen LinkedIn kan bieden bij Employer Branding en Arbeidsmarktcommunicatie. Vanuit Witlox van den Boomen zal men hun ervaringen delen met recruitment via LinkedIn en Frank Schurink zorgt dat er minder gedoe voor HR is met zijn sessie "Gedoemanagement".

Als afsluiter zal Martijn Aslander het publiek er subtiel aan herinneren dat ons werk "Nooit Af!" is. Hij is voor menig organisatie een inspiratiebron om op een andere manier naar de organisatie te kijken en nieuwe keuzes te maken in een wereld van oneindige communicatie en technologie.

Met dit programma is er voor alle drie de doelgroepen volop inspiratie en mogelijkheden om nieuwe inzichten en kennis op te doen. De afgelopen twee jaar werden door de bezoekers beoordeeld met een 8+ en gezien als een uitstekend netwerkmoment.

Speciaal tarief

Let op: tot 1 mei a.s. geldt een speciaal tarief. De tickets kosten dan 249 euro (reguliere prijs 349 euro)! 

Voor aanmelden en meer informatie, kijk op CongresLinkedIn.nl. Daar vind je een uitgebreide omschrijving van het programma, de sprekers en overige informatie (zoals de gratis pendelbus van station Putten naar de locatie).


Geplaatst in

Delen

0
2


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.