Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold
Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's.
“People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube)
“We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016)
“Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)
Wat is de link waarop dit te zien is?
Hoezo is dit bijzonder? Daar is dit attribuut gewoon voor bedoelt! Van het W3C: “This attribute offers advisory information about the element for which it is set.”
Ik gebruik het eerlijk gezegd ook al jaren, ook op deze manier… Je kunt het met CSS ook nog wat opfleuren e.d. erg leuk 🙂
De toegevoegde waarde hiervan ontgaat me. Waarom is het logisch/handig/gebruiksvriendelijk om in de eerste paragraaf een woord te voorzien van een tip met daarin de publicatiegegevens?
Hmm, ik begrijp dat ik niet duidelijk genoeg ben geweest.
Het title attribuut bestaat natuurlijk al veel langer dan vandaag, maar het is de eerste keer dat ik ’t ingevuld zie met de ‘auteur + publicatiedatum’-gegevens van de achterliggende pagina.
Stel je nou eens voor dat álle links op het internet on mouseover laten zien door wie en op welk moment de achterliggende pagina gepubliceerd is, zou dat niet prachtig zijn?
Ja, wow, dat zou echt Web 4.0 zijn! 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!