Krijgt jouw merk de aandacht die het verdient? #adv

20 december 2016, 09:30

De wereld van aandacht voor merken is oneerlijk verdeeld. Het ene merk krijgt makkelijk en veel publiciteit, het ander moet het met veel budget kopen. Sprekers van De Persgroep Nederland, Tele2, ING, EndemolShine Beyond Nederland, Universal Music Group & Brands en The Post laten je tijdens het Branded Content Event op 2 februari zien hoe jij succesvol die aandacht vangt met behulp van contentmarketing. Koop nu jouw tickets!

Het Branded Content Event staat deze editie in het teken van de relevante vraag: ‘content brands: hype or hero?’. Op 2 februari vertelt onder andere Willem-Albert Bol van de Persgroep Nederland over de rol van aandacht in branded content. Hoe kun je, met sturing, gebruik maken van de impact van jouw merkverhaal? En waar is branded content geschikt en minder geschikt voor?

Koop nu jouw tickets voor het event!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!