Kom mee naar de Europese HQs van Facebook, LinkedIn, Oracle en HubSpot op 28 en 29 januari! #ADV

22 december 2014, 09:30

In 2014 werd een tweetal Digital & Social Marketing tours naar Dublin georganiseerd. Beide tours waren stijf uitverkocht en 200 marketing professionals van zowel agencies als brands uit 17 Europese landen gingen op bezoek op de Europese hoofdkantoren van bedrijven als Facebook, Twitter, LinkedIn, Google, HubSpot en Marketo voor workshops over digital en social marketing.

Op 28 januari 2015 doet Facebook special voor ons de deuren open van haar splinternieuwe HQ in Dublin. Tevens bezoeken we de HQs van LinkedIn, Oracle en HubSpot voor workshops, en zijn we te gast op de Data-Driven Marketing Week Europe die dan ook plaatsvindt in Dublin. Lezers van Marketingfacts kunnen zich nu inschrijven tegen 50 procent korting door zich te registreren op DDM-Tour.com met code Marketingfacts (slechts 995 euro incl. retour vlucht en 2 nachten in 4-sterren hotel).

Behalve de Digital & Social Marketing Tour die op 28 januari bij de pioniers op het gebied van sociale media en marketing technologie op lokatie plaatsvindt in Dublin, organiseert de DDM Alliance op dezelfde dag ook een tour naar Londen. Video advertising is het snelst groeiende segment van digitale marketing en volgens Country Manager Arno Lubrun van Facebook wordt 2015 het jaar van video (‘Tech 2015: historisch moment voor video‘ – Nos.nl 14 december, 2014).

Op 28 januari doen we met de Programmatic Video Advertising tour onder andere de Europese hoofdkantoren van TubeMogul en spotXchange aan. Ook zal Facebook London haar deuren voor ons openen voor een diepgaande workshop over videomarketing en de mogelijkheden die een toepassing als LiveRail kan bieden aan zowel brandmarketers als creatives.

Voor beide Tours geldt dat we op 29 januari te gast zijn bij de Data-Driven Marketing Week in Dublin, waar we dieper in gaan op Data-Driven Marketing, Programmatic Advertising en Mobile App Analyics en Marketing aan de hand van experts van bedrijven als Teradata, Nanigans, Yieldr en Localytics.

Meer informatie is te vinden op de DDM-Tour.com waar je je ook kan inschrijven tegen 50 procent korting met code Marketingfacts. Let wel, gezien de locaties is de maximale capaciteit van beide Tours 50 deelnemers. Schrijf je dus snel in! de korting is geldig bij complete aanmelding voor 31 december 2014.

In marketing, an innovative, forward-thinking spirit is crucial to leverage big data, social media, web and mobile experiences. The DDM Alliance (Data-Driven Marketing) wants to stimulate this innovative, forward-thinking necessity by providing brands, agencies, media, e-commerce merchants and marketing technology providers with international and local platforms to gather, interact and form partnerships throughout European marketing communities.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!