Kansen die je niet moet missen volgens de webanalytics-experts

11 april 2014, 10:59

Interviews met sprekers van het Webanalytics Congres

De 8e editie van het Webanalytics Congres vond vorige week plaats in Houten. Experts en ervaringsdeskundigen op het gebied van webanalyse deelden hun inzichten met zo’n 150 deelnemers. De inzichten en ervaringen deel ik graag met je. Mijn collega Jorik Heins (die zelf ook sprak op het congres) heeft daarom tijdens het congres 3 andere sprekers geïnterviewd om hun inzichten en visie op webanalytics en online persuasion met jou te delen.

Kevin Anderson – ING

Als teammanager van het digital analytics team van de ING is Kevin verantwoordelijk voor de prestaties van ING op de website, met internetbankieren en in de app. Kevin vertelt wat het belang van webanalytics is voor ING. Tevens geeft Kevin ons een exclusief kijkje in de plannen van ING om gegevens van klanten in te zetten in het belang van de klant.

Sabine de Vos – Sundio Group (Sunweb)

Als digital analist is Sabine verantwoordelijk voor het online succes van o.a. Sunweb. Ze deelt met ons wat het belang is van digital analytics voor Sunweb. Daarnaast vertelt Sabine hoe Sunweb dankzij inzichten uit de analytics het komende jaar nog beter zal inspelen op de klantwens.

Andre Scholten – Analytics expert

Opkomende trends en nieuwe mogelijkheden in webanalyse worden door André blootgelegd in dit interview. Hij benoemt daarnaast welke veel gemaakte fouten je moet vermijden als je succes wilt halen uit je data.

Maud Ebbekink
Consumentenpsycholoog bij ConsumPsy

Als consumenten- en marketingpsycholoog help ik, Maud Ebbekink, bedrijven met het succesvoller maken van hun website of webshop. Hiervoor gebruik ik o.a. A/B-testen, websitestatistieken en technieken uit de consumentenpsychologie en online persuasion. Wil je hier meer over lezen over conversiepsychologie? Download gratis mijn e-book '10 breingeheimen voor een succesvollere website'. Wil je zelf meer leren over online persuasion en marketingpsychologie? Ik train online marketeers in mijn programma 'Master Online Overtuigen'.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!