Just do it!

12 april 2005, 13:00

imageThis moment was so natural, it was almost unbelievable. The ball stopped as if it were in ‘Caddyshack.’ And as it slowed, everyone could see the swoosh on the ball.”

Joseph Jaffe, marketing consultant en auteur van ‘Life After The 30-Second Spot’ heeft een pracht ‘commercial’ gemaakt naar aanleiding van Tiger Woods ongekende prestatie bij de Masters. Nike is inmiddels in onderhandeling om ‘het moment’ te gebruiken in een offici?le commercial.

Bron: ESPN

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

3 Reacties

    evroekel

    Ok, ‘commercial’ was niet helemaal de juiste benaming.


    12 april 2005 om 15:07
    media

    Briljant hoe die gast Tiger Wood en het moment weet te gebruiken voor een spotje. Consumer generated media in optima forma!


    13 april 2005 om 03:53
    RichardOsinga

    Het mooiste voor Nike is dat iemand dit zo maar uit zichzelf doet omdat hij vindt dat dit de nieuwe Nike reclame moet zijn. Dan heb je echt een sterk merk als mensen dit soort dingen voor je gaan doen. Zou mooi zijn als Nike (of een ander merk) daarop in zou spelen. Laat creatievelingen zoals Jaffe maar lekker iets moois maken!


    13 april 2005 om 11:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!