Jurering genomineerde cases voor SpinAwards openbaar

21 januari 2004, 13:51

De jury van de SpinAwards 2003 bestaat uit 30 juryleden, verdeeld over de verschillende vakjury?s, en is samengesteld uit adverteerders, bureaus, vakorganisaties en media-exploitanten. Op de website van de SpinAwards zijn de namen van alle juryleden gepubliceerd en kunnen ook de ingezonden cases worden bekeken.

De SpinAwards pakken dit jaar uit met een complete dag met de beste cases in interactieve communicatie. Op 1 april krijgen alle genomineerden de kans om hun case in de loop van dag te presenteren aan de vakjury. De presentaties zijn openbaar en kunnen door iedereen bijgewoond worden. Pas na de presentaties beslissen de juryleden wie zich de winnaar mag noemen van een SpinAward 2003.

Stephan Fellinger, bestuursvoorzitter: ?De SpinAwards zijn waarschijnlijk de meest transparante prijzen van Nederland. Op onze website laten we zien wie welke case heeft ingezonden. Met de vrije toegang tot de presentaties van de genomineerden gaan we nog een stap verder. Het bijwonen van de presentaties is een unieke kans om de verhalen te horen achter de beste interactieve concepten en campagnes van Nederland.?

Adverteerders en bureaus hebben nog minder dan twee weken om hun beste werk in te zenden. De inzendtermijn sluit definitief op 31 januari om 12 uur ?s nachts. Bestuurslid Huib Maaskant: ?Het niveau van de inzendingen van vorig jaar was bijzonder hoog. Ook dit jaar is er weer buitengewoon goed werk gemaakt door iedereen die serieus met dit vak bezig is. Er zit echt veel prijswaardig werk tussen. Inzenden dus!?

Bron:

http://www.spinawards.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    alexstil

    Beste banner en online campagne juryleden zijn:

    Bert Hagendoorn (Dzone)

    Janneke Niessen (D Q & A)

    Joost Broeren (IPAN)

    Igor Beuker (IAB)

    Brian Oostenbrink (Webpower)

    Is het misschien een idee als er in de jury ook meer mensen zouden zitten met recentelijk veel ervaring op het gebied van online advertising denk hier aan online reclamebureaus & mediabureaus en adverteerders die veel ervaring hebben.

    Vind het een beetje rare samenstelling of ligt dit aan mij?


    21 januari 2004 om 16:09
    media

    Muz van Igor Beuker ken ik deze mensen verder niet. Beuker zit tegenwoordig zo’n beetje overal bij heb ik het idee. Is vast een heel belangrijk iemand.

    Vwb de beste banners en online campagnes, deze zijn ook al bekend: Bone en Qi. Zijn namelijk altijd dezelfden. Ik laat even in het midden of dit nu is omdat ze daadwerkelijk ook de beste zijn. Daar hebben we immers een jury voor 🙂

    Welke campagnes gaan jullie trouwens insturen Alex?


    21 januari 2004 om 16:25
    alexstil

    Na mijn vorige opmerking vraag ik het me af of het wijs is om iets in te sturen ;-).


    21 januari 2004 om 16:40

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!