Johan Maring (MINC): “Controle en inzicht bieden aan de marketeer dat is wat wij leuk vinden!” #ADV

17 april 2015, 08:30

“Veel marketeers werken in een complexe organisatie of omgeving. Hierdoor kunnen zij de resultaten van hun campagne inspanningen vaak niet volledig meten. Zij wensen inzicht in het verloop van de campagne, de kosten en het budgetgebruik. Van de resultaten is nog te vaak enkel een globaal overzicht beschikbaar. Daarmee wordt niet duidelijk welke acties of campagneonderdelen goed lopen en welke niet. En dat inzicht zou juist zo handig zijn.”

“Wij bieden onze klanten controle en inzicht door het proces te automatiseren. Met een geautomatiseerd systeem kun je altijd over de juiste en actuele gegevens beschikken, waar je ook bent. Dan kun je vanaf elke plek maatregelen nemen en zo op basis van de actuele status echt jouw campagnes sturen.”

“En bij MINC gaan we verder door aanvullend op de campagnes logistieke oplossingen te bieden. Want hoe verwerk je de respons die uit een direct marketing campagne voortkomt? En hoe hou je de voorraad POS-materialen bij franchise ondernemers, dealers of verkoopkantoren op peil? Dit vraagt om een goede logistieke en administratieve afhandeling. Bij MINC beheren we voorraden, verwerken orders en handelen (retour)zendingen af. We verzorgen dit voor zowel de BtoB als de BtoC markt. Ook hier bieden wij onze klanten controle op het proces en direct online inzicht in de resultaten.”

Print is print niet meer. Over vijf jaar zijn alle campagnes geïntegreerd en crossmediaal. Direct Marketing bestaat dan altijd uit zowel online als printmailings. Marketeers zoeken naar een totaaloplossing. Zij worstelen met meetbaarheid en opvolging van geïntegreerde campagnes, databeheer, rapportages en willen hierin ontzorgd worden. Ze willen controle en inzicht in het proces, zonder zelf de expertise in huis te halen. De missie van MINC is om het werk van jou als marketeer te vergemakkelijken!

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!