Interactive Media Summit 2015 #ADV

2 september 2015, 08:30

1 oktober 2015, TivoliVredenburg

Samantha Yarwood, Starbucks marketing director EMEA, spreekt over de digitale aanpak van Starbucks. Kijk naar inspirerende cases over virtualrealitytoepassingen van Dior, Audi en Terres des Hommes. Luister naar Endemol Beyond en The Cinemates, over hoe je met online video succesvol kunt zijn of ontdek waarom apps als ‘1 tegen 100’ en ‘Nom Cat’ zo’n grote groep mensen weten te bereiken. Meer info over de line-up op: http://www.interactivemediasummit.com.

Welke nieuwe media en formats bedenken creatieven, mediabureaus en marketeers om relevant te blijven voor hun klanten? Tijdens het Interactive Media Summit laten zij zien hoe zij alle kanalen inzetten en gebruikmaken van gaming, apps, virtual reality, video en film. Het Interactive Media Summit is een onderdeel van de cross-mediaweek tijdens het Nederlands Film Festival.

Koop voor 8 september je ticket en profiteer van de earlybirdprijs van 89 euro in combinatie met de Marketingfacts Promocode: IMSMF2015.

Veranderende perspectieven

Het nieuwe veranderende medialandschap biedt marketeers een schat aan mogelijkheden om op vernieuwende manier hun merk te positioneren. De consument van vandaag is altijd en overal bereikbaar voor merken en maakt daarbij gebruik van meerdere kanalen die naadloos in gebruik overgaan of zelfs naast elkaar gebruikt worden.

Enkele onderwerpen tijdens de summit zijn:

  • Hoe kunnen filmmakers ons helpen ons merk te herdefiniëren?
  • Hoe krijg je meer dan 200.000 abonnees op je YouTube-channel?
  • Waarom verandert VR (virtual reality) de manier waarop we denken?
  • Waarom helpt locatie je de band met de klant de versterken?
  • Waarom maken games klanten blij en loyaal?
  • Hoe kan online publiek je tv-ervaring veranderen?
  • Nieuwe technologie en inspirerende cases

Internationale digital marketeers en creatieven vertellen hun verhalen en best-practices om je te inspireren tot het gebruik van nieuwe technologie en het opdoen van inspiratie voor nieuwe campagnes.

De cases worden gepresenteerd door onder meer: The Cinemates, Starbucks, DigatasLBi, MediaMonks, Endemol Beyond, KRO-NCRV, Lucky Kat, bureau Brandeis, DELA, Triple IT, Interpolis en Revolver.

Het Interactive Media Summit wordt georganiseerd door Oneshoe, Control en ImproVive in samenwerking met het Nederlands Film Festival.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

1 Reactie

    Mark Roelstra

    Dat is nog eens een mooie line up voor een nieuw event..chapeaux!


    4 september 2015 om 11:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!