I want my Mf.tv: uitzending gemist voor marketeers

I want my Mf.tv: uitzending gemist voor marketeers

Afgelopen dinsdag lanceerden wij Marketingfacts.tv, hét platform met interessante, informatieve en inspirerende video's voor marketeers. Om het je makkelijk te maken, vind je onderstaand een selectie van de video's die in de eerste week online zijn gekomen.

Valentijnsdag

Als je lanceert op Valentijnsdag, kun je wel wat video's over dat onderwerp verwachten. Zo waren er video's van IKEA en Google. Deze van Diesel trok internationaal flink wat aandacht - en terecht.

Fake news

De commercial van Diesel is een verwijzing naar Trump, die in zijn verkiezing tot president werd geholpen door de opkomst van fake news. Wired legt uit hoe adverteerders die opkomst in de kaart hebben gespeeld.

MWG

Het MWG Mediacongres dat onlangs gehouden werd zorgde voor een heerlijke discussie-via-virals tussen Dick van der Lecq (Etcetera) en, in reactie op diens video, van UM Studio's. Inhoudelijk was er ook wat te melden, zoals deze presentatie over influencer marketing van 'story manager' Omar Kbiri, die zijn 5 lessen van het werken met merken en influencers deelt.

Digital transformation

Tot slot nog een presentatie van Tim O'Reilly, die uitlegt waarom digitalisering en robotisering uiteindelijk in het voordeel van de mensheid gaat werken. Het feit dat we er nu bang voor zijn, is historisch uit te leggen en te wijten aan ons gebrek aan fantasie.

Nog geen genoeg? Kijk dan waarom Pieter Derks de terugkeer van de 'dumbphone' Nokia 3310 toejuicht, de mooie 'feel good'-opvolger van The Ad Councils virale hit of neem een lekkere Dickens Cider bij de borrel. Of struin zelf even door al die andere video's.

Een mooie zondag gewenst!


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.