Hoe te adverteren in RSS feeds

12 augustus 2005, 05:27

Bill Flitter, marketing manager van Pheedo, start een driedelige serie artikelen over adverteren in RSS feeds. In dit eerste deel nog niets over het daadwerkelijk kopen van advertentieruimte, maar meer basisinformatie over RSS.

Opvallend vooral is de manier waarop het verschil tussen e-mail nieuwsbrieven en RSS wordt uitgelegd. RSS zal e-mail marketing voorbij snellen als het gaat om traffic generatie volgens het artikel.

RSS is poised to become an important content delivery mechanism in mainstream media. It will soon represent a permanent and fundamental change in the way information will be shared, viewed and acted upon online. It will reshape the way people interact with the web for several reasons.

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

1 Reactie

    punkey

    De mailversie van Emerce is niet te vergelijken met de feed. Eerlijk gezegd is de mailversie van Emerce een van de weinige die ik niet heb opgezegd, omdat het een rijke omgeving is. Niet alleen het laatste nieuws, maar ook wat comments, de andere weblogs etc. Scant net zo snel als 3 aparte RSS feeds uit hetzelfde kanaal (Emerce, RFID, mobile) dus waarom niet?


    12 augustus 2005 om 10:12

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!