Hoe niet te mediaplannen…

19 juli 2006, 16:52

‘Need a good media planner? Universal Media.’

Gevonden op Hardcopy.

Foppe Strikwerda
Manager Marketing bij Foto2go

'83 - P2000T '84 - MSX '86 - MSX2 '89 - Tulip '90 - Fender Strat USA '94 - 386 '96 - 486 '97 - Pentium, Online, HTML '98 - Usability, Nielsen '99 - Tiggelaar '00 - heden: internet, marketing, intranet, CRM, usability, af en toe gitaar, web 2.0, search, marketing, etc. etc.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Pablo Don

    Dat noemen wij altijd “wel over nagedacht, maar niet lang genoeg”


    19 juli 2006 om 18:21
    Paul

    erg leuk, maar ook erg oud


    20 juli 2006 om 05:39
    Jesse

    Snapt nou niemand dat de bedenker van deze plek iedereen uitlagt, deze foto gaat nu de wereld rond, en heeft meer aandacht gekregen dan eerst gepland…

    Ik wou dat ik met zullen marketing plannen zou kunnen komen voor mijn baas.


    22 juli 2006 om 01:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!