Hoe helpen data jou aan een geslaagde marketingcampagne? #adv

3 januari 2017, 09:30

Hoe kun je data inzetten om jouw merk op een gepersonaliseerde manier op de kaart te zetten bij jouw klanten? Leer het onder andere van Google en Phillips tijdens het event Data Driven Commerce op 9 februari in Utrecht.

Meld je nu aan!

Het event Data Driven Commerce op 9 februari richt zich op de toekomst van data gedreven omnichannel commerce processen.

Tijdens afgelopen editie zorgden sprekers als Viktor Mayer-Schönberger (Oxford University), Willem Wijnen (The Sting), Art Valkenburg (Nespresso) en Ivo Mesters (Phillips) voor een flinke dosis data-inspiratie. De komende weken maken wij meer sprekers voor editie 2017 bekend!

Meer informatie

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!