Het AD maakt van de lezer een razende reporter

30 augustus 2005, 03:54

Het AD wordt a.s. donderdag vernieuwd. Uniek is dat naast de redactie, lezers kunnen meewerken en zelf lokaal nieuws publiceren. De principes van een krant met een redactie worden hiermee gecombineerd met die van een weblog (zie ook Fusiekrant start ‘Nederlandse OhMyNews’).

Jeroen Mann (internet projectleider AD) geeft op dinsdag 13 september de eerste presentatie na de introductie bij 212 Amsterdam. Hij komt uitleggen waarom het AD dit experiment aan gaat en onthult de eerste resultaten. Een boeiend onderwerp over de vernieuwings-strategie van kranten in het internet tijdperk.

Wil je daarbij aanwezig zijn, meldt je dan nu aan op 212 Amsterdam.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!