Het effect van direct bij Tempel Optiek #ADV

25 mei 2015, 18:00

Wat gebeurt er als je je – na jarenlang succesvol gewerkt te hebben bij verschillende opticienketens – mag uitleven op je eigen visie in je eigen winkel? Dan zoek je sparringpartners, bedrijven die je begrijpen. Zo kwamen Nadine en Hartger van Tempel Optiek bij PostNL uit. Niet alleen voor direct mail, maar bijvoorbeeld ook voor advies over de professionele inzet van Facebook.

Daarbij adviseert PostNL niet alleen over het gebruik van tekst en beeld, maar bijvoorbeeld ook over de lettergrootte; niet onbelangrijk voor de doelgroep van een opticien. Hartger: “Elke nieuwe campagne die ik voer, komt aan bij de mensen die ik wil aanhaken”. Zo zijn ze samen een goed team: Nadine en Hartger, maar ook Tempel Optiek en PostNL!

Ook weten wat PostNL voor jou kan betekenen? Klik dan hier!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!