Hét Customer Experience event van het jaar op 16 juni a.s. Ervaar het ook! #adv

26 mei 2016, 12:30

10% korting voor lezers van Marketingfacts

Op 16 juni vindt hét CX event van het jaar plaats: Customer Experience Live. In de iconische BMW/MINI Showroom leer je op deze dag het fundament van een geweldige “Branded Customer Experience”. Tijdens de 2-uur durende exclusieve “Customer Experience On Purpose” workshop van de Britse CX-goeroe Shaun Smith ga je aan de slag met de principes van het creëren van duurzaam onderscheidend vermogen. Hoe zorg je voor een geweldige “Branded Customer Experience”? Ook hoor je hoe BMW Nederland de CCDNA Award Automotive 2016 won en hoe Ziggo Zakelijk na een impactvolle fusie de focus weer volledig op de klant legt.

Leer deze dag van koplopers en experts op het gebied van Customer Experience en krijg inspiratie en handvatten om zelf de volgende stap in klantbeleving te zetten.

Marketingfacts lezers ontvangen 10% korting met de code MF10!

Meld je nu aan!

CX Circle is de community voor professionals die met Customer Experience bezig zijn in hun dagelijks werk. De stichting heeft als doel professionals te ondersteunen met kennis, inspiratie en netwerk te delen. Zo zorgen we samen dat het weer leuk is om klant te zijn in Nederland.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!