Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Helpt u de consument in zijn micromomenten? #adv

9 februari 2016, 13:30

Leer klantdata concreet in te zetten tijdens het Data Driven Commerce event

‘Mircromomenten vormen onze aankoopvoorkeuren. De merken die deze spontane behoeftes het beste adresseren zullen uiteindelijk winnen’, zegt Philip Shearer van Google. Hij vertelt u tijdens Data Driven Commerce op 18 februari hoe u uw klantdata daarvoor concreet kunt inzetten. Word relevant met data!

Bekijk het programma

Meld je aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!