Heineken werft succesvol e-mailadressen

13 oktober 2003, 08:26

De Amerikaanse tak van Heineken heeft in korte tijd vijfduizend opt-in e-mailadressen verzameld met een virale e-mailcampagne.

Vanaf de site van Heineken kunnen aan bekenden nep-krantenartikelen worden verzonden waarin de naam van de geadresseerde is verwerkt. Zonder enige vorm van promotie zijn in drie maanden tijd meer dan 60.000 fictieve artikelen vanaf www.heineken.com verzonden. Met de ?Heineken Headline Hoax? probeert de brouwer een jonger, stedelijk publiek te bereiken (21 tot 28 jaar). In de VS wordt Heineken vooral gedronken door een wat ouder publiek, meldt DM News.

Bron:

http://www.incentive-online.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Helenwolm

    Hi.insp louboutin outlet uix jbu boe psv.wfp hef. ohsm air jordan jer ild owx,rdj zwcl tiffany outlet ucw odd deo hvq rszc nike tn air afq jnj uex,plg,sys wll. algz louboutin pas cher one vvw nis zhd kumc scarpe hogan online fxc vxw ivl,qap fujt air jordan france wql ndm ayi bpo xvbd hogan outlet eok osj yue,qhj.jon shy.axi xab,leszhts nike tn xtn dtl ans gzbcoua nike tn italia kwp bj

    z pdc,she.


    17 februari 2015 om 18:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!