Heavy.com: uitzending gemist 2.0?

13 oktober 2005, 10:42

Video content site Heavy.com geeft op een wel hele rijke manier toegang tot nieuwe games. Het prototype voor uitzending gemist 2.0?

Op een vaak humoristische wijze worden video games aangekondigd met korte trailers, videoshots uit de game, met een vaak humoristische voice over. Het geeft een goede indruk wat je kan verwachten. Het is een goede manier op (interactieve) content te verkopen. Is dit uitzending gemist 2.0?

Erwin van Lun
Futurist and Angular Engineer bij Your Future Is Now!

Futurist Erwin van Lun startte op MarketingFacts in 2005, direct na publicatie van zijn boek "Van Massamerk naar Mensmerk" dat toen een nominatie kreeg voor de Marketing Literatuur Prijs. Het boek beschreef de toestand van media, marketing en merken in de toekomst van 2015 en Erwin volgde de ontwikkelingen in de eerste jaren op de voet. Nu blijkt dat zijn voorspellingen waarheid zijn geworden helpt hij mensen om zélf de toekomst trefzeker te voorspellen en heeft hij zijn voorspellingen voor 2020, 2030 en 2050 al weer klaar voor publicatie in het boek 'Utopia Manifesto 2050'. In 2009 stortte Erwin zich helemaal op Chatbots.org (http://www.chatbots.org), zijn wereldwijde industry portal op het gebied van intelligente kunstmatige karakters en in 2015 sloot hij zich aan bij het Bemer netwerk (http://yourfuture.bemergroup/nl) om mensen te helpen zichzelf te resetten: gezond, vitaal en creatief: helemaal klaar voor de toekomst! In 2017 zag hij de bezoekersaantallen van Chatbots.org weer flink stijgen en besloot dat het tijd werd voor de terugkeer naar het prachtige veld van humanlike AI.

Categorie
Tags

3 Reacties

    Cem

    Werkelijk een briljante website en vooral hoe ze omgaan met advertenties. Klasse.

    ps: bovenstaande link verwijst naar een pagina die wel erg veel op marketingfacts lijkt 😉


    13 oktober 2005 om 12:55
    media

    Hehe, heb de link maar even aangepast. Als het goed is gaat ie nu naar de juiste site 😉


    13 oktober 2005 om 13:33
    ErwinVanLun

    Tx! Zie’k nu pas. 😉


    14 oktober 2005 om 16:43

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!