Google’s televisiegids

25 januari 2005, 05:24

Google's televisiegidsGoogle heeft, zonder er ruchtbaarheid aan te geven, haar (beta) Video Search online gebracht.

De nieuwe uitbreiding van Google’s zoekmachine vindt Amerikaanse online televisieprogramma’s, door de textuele informatie die erbij staat door te zoeken. En toont schermafbeeldingen in het resultatenscherm.

Bij de voorkeursinstellingen kan de gebruiker zijn (US) postcode invoeren, om de zoekresultaten op zijn lokatie af te stemmen.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

1 Reactie

    PietjeBell

    Waarom zou Google er ruchtbaarheid aan geven? Binnen nu en drie dagen weet heel de wereld ervan.

    Wanneer was het, in 1997, 98? Zoeken deed je via Altavista of Yahoo en soms zelfs Ilse, maar binnen een week of twee was iedereen aan het googelen. Zonder dat ik ooit een campagne of iets wat leek op een advertentie heb gezien.


    25 januari 2005 om 22:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!