Google in braille

4 januari 2006, 07:00

Google in braille

Niets nieuws zo’n aangepast Google logo, maar dit keer wel een extreme versie in het kader van Louis Braille’s geboortedag. Ongekend dat Dennis Hwang zover kan ?n mag gaan met het logo van Google.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    ErwinVanLun

    Ik denk dat dit wel tever gaat. Ik denk dat Google hiermee de plank misslaat. Wat wil zij nou in feite communiceren? 99% van de bezoekers geeft geen flauw benul waarom die bolletjes daar staan. Inclusief mijzelf trouwens tot het lezen van deze posting.


    4 januari 2006 om 18:58

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!