Go Daddy’s commercial eindelijk goedgekeurd

3 februari 2006, 07:24

image

Go Daddy lijkt er dit jaar een sport van gemaakt te hebben om commercials te maken die keer op keer worden geweigerd om te worden vertoond tijdens de Super Bowl. In totaal werden er maar liefst 13 commercials geweigerd.

Op de site van Go Daddy kun je het geheel bekijken middels een timeline met een storyboard, video of screenshot van de afgekeurde commercials. De goedgekeurde commercial is inmiddels online (wmv) te bekijken.

Ik vraag mij af of de boodschap aangaande hosting zelf uberhaupt nog overkomt met de verschijning van de Go Daddy Girl 😉

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Wouter

    Was hier nou al die drukte om te doen? Ik vind er niets aan.. dit zal wel de “zeer gekuiste versie” zijn.


    3 februari 2006 om 08:03

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!