Genomineerden Nationale E-mail Marketing awards

26 augustus 2005, 09:30

De jury heeft 5 cases aangewezen die in aanmerking komen voor het winnen van een award.

Genomineerden in de categorie E-mail Marketing:

– M-one/Kimberly Clark: Page puppy Case

– Wegener DM/Fitness First: Fitness First Case

– Acxiom/Koninklijke Landmacht: Wervingscase nieuwe medewerkers

Genomineerden in de categorie E-mail Publishing:

– Rapidsugar/Telegraaf: Speurders.nl Case

– Veritate/Reed Business Information: NT email Nieuwsbrief

De awards voor de beste e-mailcampagnes van Nederland worden uitgereikt tijdens de de vierde Nationale E-mail Marketing Conferentie, die op 7 september 2005 plaatsheeft in de Meervaart te Amsterdam.

De jury bestaat uit Marc Borgers, zelfstandig marketing adviseur, Beer Flik van Dynamic Zone, Peter Joziasse van TPG Post en Michel Schaeffer van bol.com. De campagnes zijn getoetst aan de hand van een aantal vooraf vastgestelde criteria:

– effectiviteit van de campagne (o.a. respons, budget)

– creativiteit (o.a. opmaak, lay-out, content)

– inzet van middelen (o.a. personeel, budget)

– onderdeel van totale communicatie

– functionaliteit (o.a. gebruiksvriendelijkheid)

– innovatieve elementen, is het vernieuwend

– de wijze waarop het database is opgebouwd (permissie van de ontvanger is een vereiste)

Robert de Boer
eigenaar bij Lead Today

Robert de Boer is oprichter van Lead Today (voorheen New Kitd), een bureau voor online leadgeneratie. Lead Today heeft één doel: leads genereren op uw website. Veel mensen bezoeken en verlaten een website zonder er iets te doen of achter te laten. Lead Today pakt dit probleem aan. Een mix van techniek, vormgeving, content en redactie verandert anonieme websitebezoekers in gekwalificeerde leads. Met onze modulaire aanpak kunt u leadgeneratie stap voor stap integreren in uw bestaande website of een compleet nieuwe website bouwen. Robert de Boer studeerde Bedrijfskundige Informatica en vulde deze opleiding aan met de Post HBO CRM opleiding (Beeckestijn Business School). Eerder werkte hij voor bureau's als Lectric, E-Village en Branddoctors. In 2006 werd hij onderscheiden met de DeMeter Award 2006, een vakprijs voor 'aanstormend marketingtalent'. Hij is tevens bestuurslid bij DeMeter, met innovatie als portefeuille, en was een van de initiefnemers van Resultblog, hét weblog over direct-marketing.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Kasper Katje

    Jammer dat het slechts beperkt blijft tot 5 genomineerden verdeeld over 2 categorieën. (al is dat bij veel award verkiezingen het geval)


    26 augustus 2005 om 15:04

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!