FeedBurner problemen

25 juni 2005, 06:26

Er zijn serieuze problemen met Feedburner. Door een brand in Chicago is er een grote stroomstoring (zie bericht hieronder) en worden daardoor wereldwijd geen feeds aangeboden of geupdated! Ik stuurde een mailtje en kreeg al snel onderstaand antwoord. Ik zal deze posting updaten zodra er nieuws is.

Probleem opgelost. Mooi voorbeeld van hele goede communicatie en support! Zie hieronder.

“Hi Hans –

There was a fire at a power station in Chicago, causing a large power outage

that took down a significant portion of the downtown area of the city.

Though we host in a data center that boasts redundant power supply

(including generators), the generators failed, causing a server outage with

us and thousands of other companies who host their servers at this data

center.

We’ve just resumed operation, we are checking the integrity of the database

and are working to ensure everything is operating smoothly now that the

power has been restored and the fire has been contained.

We’re sorry for the interruption, and we are already investigating how to

protect our users from such a situation again. Dick (our CEO) is posting to

our blog momentarily with some more details, and we will post updates as we

make progress.

Thanks (as always) for using FeedBurner, and keep in touch.

Regards,

Rick”

Update 10.40u:

“Last update from our CTO: one table remaining in the database to repair,

then we’re back at 100%. Should be ready in less than 5 minutes.

—Rick

——

Rick Klau

VP, Business Development”

Update 10.45u op Feedburner weblog: FeedBurner Outage

Update 10.55u: tellers ‘lopen’ weer. Applicatie zelf heeft nog een foutmelding. Ik moet zeggen ik vind de support cq terugkoppeling zeer behoorlijk! Krijg gelijk antwoord op mijn emails.

Update 10.53u: ik krijg een mailtje van Rick: ‘It’s Up’ en dat blijkt zo te zijn. Alles werkt weer. Statistieken zijn ok. Rick heeft gereageerd in/op mijn posting. Goede support!

Hans Mestrum
nieuwe media specialist/blogger bij Hogeschool van Arnhem en Nijmegen

Categorie
Tags

5 Reacties

    media

    Hans, de support van Feedburner is inderdaad erg goed. Zo lang ik ze ken krijg ik binnen enkele uren een reactie op vragen. Storingen worden snel verholpen en ze hebben recentelijk zelfs rechtstreeks contact opgenomen met mijn hostingpartij.


    25 juni 2005 om 07:00
    Hans Mestrum

    Het was nu zelfs alsof je zat te skypen. Binnen enkele minuten antwoord! En zelfs door de VP business development. Dat terwijl ze natuurlijk een enorm vloed aan emails moeten hebben gehad. Petje af!


    25 juni 2005 om 07:09
    Hans Mestrum

    Jawel, maar ook toen was het zeer snel verholpen na een emailwisseling. Ik zag bij jou dat het wat moeizamer verliep….


    25 juni 2005 om 07:36
    Fred Zelders

    @Hans: Ze leren blijkbaar heel snel 🙂


    25 juni 2005 om 07:46
    Hans Mestrum

    @fred: Communicatieve zelfsturing


    25 juni 2005 om 15:54

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!